CÉGISMERTETŐ

A 100%-os magyar magántulajdonban lévő Relabor Kft. 1989 óta működik az ország három megyéjében, öt különböző telephelyén. Tevékenységi köreink az évek során folyamatosan bővülnek a piac igényeinek megfelelően, amelyekhez igazítottan a cég teljes egészében az ISO 9001:2008, illetve az ISO 14001:2004 minőségirányítási rendszerek követelményeinek megfelelően dolgozik.

Cégünk megalakulása óta foglalkoztat megváltozott munkaképességű munkavállalókat. 2006 óta, Kormányrendeletnek megfelelően akkreditált foglalkoztatóként működünk. A foglalkoztatás során felhalmozott tudásunkat partnereinkkel is meg tudjuk osztani, valamint segítséget tudunk nyújtani a megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatásában is.

Változatos tevékenységi köreivel, szakképzett kollégáival áll partnerei és jövőbeli partnerei rendelkezésére.

Fejlődésünk és eredményeink

1989
Alapítás éve
A Relabor Kft. megalapítása Esztergomban egy helyi és egy dorogi telephellyel
1989
1989
Kertészet
Kertészeti ágazatunk elsőnek alakult meg dorogi telephellyel
1989
1990
Célszervezet
Célszervezeti minősítés a 8/1983 (VI.29.) EÜM-PM együttes rendelet alapján
1990
1991
Hajléktalan szálló
VIA BONA Hajléktalan Személyek Átmeneti Szállója megalapítása
1991
1992
Általános bérmunka ágazat
Általános bérmunka ágazatunk megalapítása a Relabor Kft. esztergomi telephelyén
1992
1993
Faipari ágazatunk
Faipari Ágazat elindítása dorogi telephellyel
1993
1994
Elektronikai ágazatunk
Elektronikai ágazatunk megkezdi működését Dorogon
1994
1995
Takarító ágazatunk
Takarító ágazatunk megkezdi működését
1995
1995
Via Bona Kht alapítása
VIA BONA Kht alapítása: alapítói a Relabor Kft, valamint a Vissza az Életbe Alapítvány
1995
1996
Ebszőnybányai telephely
Ebszőnybányai telephelyünk megnyitása
1996
1996
Szerelőipari ágazatunk
Szerelőipari ágazatunk megkezdi tevékenységét: Az ágazat két telephely (Tát és Dömös) összevonása eredményeként, 1996. januártól tevékenykedik önálló egységként
1996
1997
Nemesvámosi üzemegységünk
Nemesvámosi üzemegységünk megkezdik működését
1997
1997
Fehérgyarmati telephelyünk
A faipari és elektronikai összeszerelő tevékenységben jelentős termékszerkezet váltás
1997
1998
Fehérgyarmati telephelyünk
Fehérgyarmati telephelyünk megkezdi működését
1998
1999
Minőségirányítási rendszer
A működési hatékonyság növelése és versenyképesség hosszú távú fenntartása érdekében cégünk sikeresen auditáltatta és bevezette az MSZ EN ISO 9002:1996-os szabvány szerinti minőségirányítási rendszert
1999
2001
Tatabányai telephelyünk
Tatabányai telephelyünk működésének megkezdése
2001
2001
Hajléktalan szálló
Hajléktalan szálló Via Bona Vissza az Életbe Alapítvány fenntartásában működik tovább
2001
2002
Minőségirányítási rendszer
Új szabványok bevezetése miatt a minőségirányítási rendszerünk átdolgozása az MSZ EN ISO 9001:2001 minőségirányítási rendszer szerint
2002
2006
Védett foglalkoztató
Védett foglalkoztatóvá minősítés, a Foglalkoztatási és Szociális Hivatal akkreditációs eljárása után
2006
2006
Országos működés
Immár az ország három megyéjében (Komárom-Esztergom, Veszprém, Szabolcs-Szatmár-Bereg) végzünk szolgáltató és termelőtevékenységet mintegy 1034 fős létszámmal, akiknek a 86,6%-a megváltozott munkaképességű
2006
2009
VIABONA Nonprofit Kft
VIABONA Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társasággá alakult át
2009
2013
Akkreditációs tanúsítvány
Rehabilitációs akkreditációs tanúsítvány megszerzése a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal által
2013
2014
Társadalmi Megújulás Operatív Program
Európai Unió támogatásával, a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül, a megváltozott munkaképességű munkavállalók munkaerő-piaci esélyeinek növelése érdekében motiváló képzések és támogató szolgáltatások nyújtása
2014
2015
Országos mintaprogram
márciusában egy sikeres pályázat következtében Hatósági Szerződést kötött a Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központjával. A pályázat keretében 2015. április 1-2016. március 31-ig Országos mintaprogramot valósítunk meg, melyben 16 fő hajléktalan személyt foglalkoztatunk
2015
2016
Ingatlanhasznosító megalapítása
Relabor Ingatlanhasznosító megalapítása, üzleti profilunk bővülése ingatlanok adásvételével, bérbeadásával, üzemeltetésével, munkásszálló üzemeltetésével
2016
2016
Minőségirányítási rendszer
Az MSZ EN ISO 14001:2015 minőségirányítási rendszer bevezetése a meglévő MSZ EN ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszerünk mellett
2016

Eredményeink

Jelenünk

Rehabilitáció: 36 éves működésünk alatt a megváltozott munkaképességűek munkaerő-piaci integrálásának szakértőjévé váltunk. A foglalkozási rehabilitáció során változatos szolgáltatásokat nyújtunk a megváltozott munkaképességű kollégáink számára, mentori, tanácsadói, beilleszkedési folyamatok érdekében.
A foglalkoztatás során felhalmozott tudásunkat partnereinkkel is meg tudjuk osztani, valamint segítséget tudunk nyújtani a megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatásában is.

 

Több évtizedes széleskörű szakmai tudásunkkal, profi szakembergárdánkkal, szakképzett kollegáinkkal és változatos tevékenységi köreinkkel, az ország három megyéjében öt különböző telephelyünkön állunk partnereink és jövőbeli partnereink rendelkezésére!